Wednesday, November 8, 2023

Kuulen, tunnen, vaatan, näen ja mõtlen

Läbi sügisõhtu pimeduse põhjatuma

Läbi aastate ja läbi musta vihmamüüri

Rullub jälle lahti lapsepõlve kuldne kuma

Rullub jälle lahti minus igavene lüürik

Kuulen koorelahutaja vaikset võrinat ma

Kuulen pliidi all ja ahjus vuhisemas leeke

Tunnen lüpstud piima sooja lõhna

Tunnen maitset ka

Tunnen keelel siniseid ja külmavõetud kreeke

Vaatan läbi aastate ja tulevikuvalu

Vaatan ammumöödund aegadesse tagasi

Ja ma näen sääl ennast jooksmas õues paljajalu

Ja ma näen kui õndsalt lapsevoodis magasin

***

Nüüd ma mõtlen tihti kuidas saaks siit maa pealt ära

Ma ei looda tulevikust enam miskit head

Nüüd ma mõtlen...

Minu jaoks on palju kurja kära

Tahan sinna

Kus mu isa jälle silitaks mu pead

1 comment:

  1. Igast lausest õhkub tore lapsepõlv. Imelik jah, et vanuse lisandumisega kerkivad mlapsepõlvemälestused rohkem pinnale

    ReplyDelete