Friday, August 11, 2023

Mu kodu

Oh sa mu kodu koduke

Nabanööripidi oleme seotud

Ühine vereringe on meil

Vahel ma unistan

Et oleksin sündinud linnakividele

Linnakivid teevad vabaks

Armastan neid nii väga

Aga minna ei saa

Sinu pärast

Sina teed mind armastuse pärisorjaks

Üldse ei taha kodust ära minna

Jätta Sind tormide räsida

Küll ma alles kardan Su pärast

Kodu mu koduke

Päevinäinud maja ning kõrgeks kasvanud puud

Siin peab vaikselt elama

Et Sa haiget ei saaks

Kõndima tasa

Rääkima tasa

Suure maailma inimesed tulevad oma laia joonega

Ummistavad vetsupoti ja lõhuvad kohvimasina

Nii ei saa

Ikka tasa ja targu

Kuigi ruumi justkui oleks

Mu koduke

Mu popsitarest pärit ema unistus suurest majast 

Mina tahaksin nüüd pisikesse majja tagasi

Ring on täis saanud

No comments:

Post a Comment